Language

מה חשוב לפני כתיבת קורות חיים? - Special Job

פבר 16 2013

כמו בכל תחום -  על מנת  שהתוצאה תהיה מוצלחת,צריך להבין את חשיבותה של המשימה.

מהו התפקיד של קורות החיים בתהליך חיפוש העבודה?
האם באמת כדאי להקפיד על כתיבת קורות חיים מקצועיים?

 

האדם המחפש עבודה אמור למכור את הידע שלו, את הכישורים, הנסיון, הותק. זה המוצר שלו.
התשובה הופכת ברורה אם  משווים את האדם המחפש עבודה לחברה שמנסה למכור את מוצריה. הרי האדם המחפש עבודה אמור למכור את הידע שלו, את הכישורים, הנסיון, הותק. זה המוצר שלו.

בחברות מצליחות, חלק משמעותי של התקציב מושקע בקמפיין פרסום. מחלקות שלמות משקיעות הרבה זמן ומאמץ כדי להציג את מוצרי החברה באופן האטרקטיבי ביותר ולפרסמם בשוק ככל האפשר: 

על ידי בניית אתרי אינטרנט,  הדפסת חומרים כתובים,  הקלטת קטעי וידאו, פרסום במדיות שונות  וכן הלאה.

כל זה מדוע?

כיוון שהפרסום נועד להציג את הסחורה לקונה הפוטנציאלי והרושם שהמוצר יעשה תלוי באיכות הפרסום.

 

כתיבת קורות חיים הייטק

 

קורות החיים מהווים את הפרסומת.

לאדם שמבקש למצוא עבודה חדשה,  קורות החיים מהווים את הפרסומת.  המסמך שהוא שולח מהווה את המפגש הראשון של המועמד עם המעסיק. צורת הכתיבה, ההתנסחות, התוכן  והבהירות

בה מוצג המידע שלך – הם בעלי חשיבות עליונה ביצירת קורות חיים שישקפו היטב אותך ואת כישוריך.

העיצוב הברור  של הדף הופך את טופס קורות החיים לקל לקריאה, ושימת הדגשים במקומות הנכונים יעזרו למעסיק  להבין ולזכור את המידע המרכזי על המועמד. מסמך כתוב היטב עושה רושם

רציני ומעיד על הכותב. הרצף הנכון של הצגת הנתונים מאפשר לך לספק את הפרטים העיקריים והמשמעותיים במקום הראשון, מבלי להעמיס עם הפרטים הקטנים.

התמקדות בעיקר מאפשרת  לך לספק  למעסיק את המידע החשוב ביותר אודותיך, מבלי שיצטרך לנבור בכמות גדולה של מלל כדי לשלוף את העיקר.  כל מה שמעניין את המעסיק הפוטנציאלי צריך

לבלוט ולקפוץ לעין, בלי לייגע אותו בפרטים חסרי המשמעות.

 

מסמך שכתוב בצורה מקצועית מעיד שנכתב על ידי  מומחה, שבאמת מבין את המשמעות של המונחים המשמשים בהתמחות זו, ושולט בשפה המקצועית באופן מלא.

על כן חשוב מאד, לכל מועמד מחפש עבודה, שקורות החיים שלו ייצגו אותו בכבוד, ידגישו את צדדיו החזקים והחשובים, וייגרמו לקורא אותם לרצות להכיר את מי שעומד מאחורי הכתוב.

זה יקל  בצורה משמעותית את תהליך חיפוש העבודה, יגביר את כמות ההזמנות לראיונות, ויאפשר לך להגיע אל התפקידים הטובים והמעניינים ביותר בתחומך.

אדם יכול להיות מומחה ומיומן מאד במקצועו, אך כתיבת קורות חיים עלולה שלא להיות הצד החזק שלו. חבל שחוסר יכולת זה יפגע בסיכוייו להתקבל לעבודה בה הוא עשוי להצטיין.

במקרה  שיש למועמד ספק באיכות הכתיבה של קורות חייו – מומלץ לתת למומחים לעשות בשבילו את העבודה. לדעת לכתוב קורות חיים בצורה בהירה ומשכנעת  זו תורה שלמה,

ואם אינך בטוח שאתה יכול לבצע אותה - תן למקצוענים לעשות זאת עבורך.

 נשמח לעמוד לשירותך!  www.specialjob.co.il/he/contacts/