Language

בוגרי 8200? המדריך המלא למשתחרר הטרי מהיחידה

יונ 11 2015

כאשר אנו מדפדפים בין לוחות דרושים לעבודה וקוראים אודות משרות בלוחות דרושים הייטק;פעמים רבות  נמצא בין הדרישות של השכלה אקדמאית לתואר גם דרישה גם ליוצאי יחידה צבאית 8200. בהרבה מקומות עבודה בישראל בתחום ההייטק בוגרי 8200 נחשבים כבוגרי תואר נחשק. בשוק הישראלי מאד מעריכים את הידע והמיומנויות שבוגרים אלו רוכשים במהלך השירות שלהם ביחידה 8200. 

 

בוגרי 8200

 

בוגרי 8200  אשר סיימו את השירות הצבאי וכמו כן את ההשכלה האקדמית שלהם זוכים ליתרון גדול מאד בעיני המעסיקים. עבודה בהייטק לחיילים משוחררים מיחידה 8200 הינה מטרה פשוטה המצויה בשפע.

 

במקרים בהם מועמדים מסיימים את יחידת 8200 אולם טרם סיימו את ההשכלה האקדמית; עדיין יש להם דרכים רבות להשתמש בידע ובניסיון שרכשו ולנצל היטב את יכולותיהם הגבוהות. לדוגמה, במשרות של מפתחים ובודקי תוכנה, ניהול רשתות מבקשים מעריכים ושמחים לראות יוצאי 8200 כמועמדים טובים מאוד לעבוד בחברה. 

 

עבודה בהייטק לחיילים משוחררים

 

עבודה בהייטק לחיילים משוחררים מיחידה 8200 מצויה בשפע מסיבות פשוטות: עבודה אינטנסיבית, תרבות עבודה ביחידה, אינטראקציה בין האנשים, יכולת עבודה בצוות, יכולת עמידה בלחץ. אלו הערכים המבדילים את בוגרי 8200 מאחרים. בוגרים אשר סיימו את שירותם ביחידה 8200 נכנסים מהר מאד לעבודה ונקלטים בצוותים. בוגרים אלו רוכשים ניסיון בטכנולוגיות חדשות הופכים למובילים בתחומם. 

 

מדובר באנשים בעלי פוטנציאל גדול ויכולת גבועה. שמחים לקבל אתכם ולעזור לכם בחיפוש העבודה. גם בתחילת הקריירה וגם בהמשך ומאחלים לכם בהצלחה רבה.