Language

משרות הייטק בחו"ל - רילוקיישן

יונ 11 2015

חברת השמה להייטק SPECIAL JOB עובדת בתחום ההייטק ומציעה למועמדים משרות הייטק בחו"ל ובישראל. במאמר הבא נעסוק בתהליך רילוקיישן, הוא תהליך קבלת העבודה בחו"ל והשתלבות בחיים בארץ זרה.

ישנן כמה דרכים ואופציות לנהל את תהליך הגיוס, רילוקיישן והקבלה לעבודה בחו"ל. אחת מהדרכים היא לעבור מספר ראיונות ולהגיש את הניירות והמסמכים לקבלת אישור לעבוד במדינה זרה. אנו ב- SPECIAL JOB עובדים עם מספר לקוחות בחו"ל ומגייסים עבור לקוחותינו מתכנתים, בודקי תוכנה ועוד מגוון בעלי תפקידים מישראל. 

 

משרות הייטק בחו"ל

 

חשוב להבין כי בדרך כלל תהליך קבלה לעבודה באחת ממגוון משרות הייטק בחו"ל הינו תהליך האורךזמן רב יותר מאשר קבלה לעבודה בארץ מאחר ויש עניין של אישור עבודה במדינה זרה. יש לעבור מספר שלבים: ראיון מקצועי, ראיון בשפה ושלבים נוספים. לדוגמה, ראיון למשרה בארצות הברית מצריך רמת ידע גבוהה באנגלית מדוברת וכן רמת הכתיבה והקריאה צריכות להיות גבוהות ביותר.

 

חשוב מאד כי קורות החיים יהיו כתובים בצורה איכותית ובאנגלית גבוהה. בעת כתיבת קורות חיים באנגלית להגשת המועמדות אל משרה בחו"ל בהייטק צריך לקחת בחשבון את הנהלים שמקובלים באותה מדינה. ישנם תנאים המשתנים ממדינה למדינה למרות שנשארים באותו תחום.

 

אנחנו מפרסמים משרות דרושים בישראל ובחו"ל ועושים את מרב המאמצים על מנת לסייע למועמדים לקבל את העבודה הרצויה ביעד האהוב ולהתקבל למקומות העבודה עם מעסיקים בחו"ל. נשמח לפניות של מועמדים.

 

רילוקיישן