Language

מתכנת PHP - כך תמצא עבודה ההולמת את כישוריך

מאי 07 2015

מתכנתי PHP בשוק המודרני

השוק המודרני לא יכול להתקיים ללא האינטרנט. כל חברה ולו הקטנה ביותרהינה בעלת אתר אינטרנט. כנובע מכך – יש דרישה בשוק למפתחי WEB. יש כמה טכנולוגיות שהן הנפוצות ביותר בשוק. אחת מהטכנולוגיות  הנפוצות ביותר הקיימות כיום בשוק היא טכנולוגיית PHP. זוהי שפת תכנותה משתמשים לפיתוח אתרים ואפליקציות ווביות.

קריטריונים חשובים לחיפוש עבודה

כאשר מפתח PHP מחפש עבודה במודעות דרוש מתכנת PHP – ישנם כמה סעיפים חשובים אליהם יש לשים לב. לא בכל משרד הייטק כל מודעת דרוש מתכנת יש לשים לב למספר שנות הניסיון הדרושות לאותה המשרה. לפעמים יש צורך במתכנת מתחיל ומוכנים לתת לו זמן ומקום להתפתח וללמוד. לא רק את שפת התכנות עצמה, אלא גם את הטכנולוגיות שקשורות בפיתוח אינטרנט ו-PHP. בין הטכנולוגיות הקשורות אפשר לחשוב על עבודה מול בסיסי נתונים, עבודה בצד הלקוח, (front end) אשר מכילה ידע ב HTML, CSS, JAVA SCRIPT, כמה ספריות של JAVA  וכולי. וכמובן עבודה בצד ה-server.

 

דרוש מתכנת PHP

 

הפרטים הקטנים שעושים את ההבדל

לפעמים יש משרות שהכותרת שלהם היא אותה הכותרות דרוש מתכנת PHP אך למעשה מחפשים מהנדס מנוסה שרכש ידע רחב ויודע היטב את השפה ואת הטכנולוגיות הקשורות. מהנדס בעל הבנה טובה בעניין של פרוטוקולי תקשורת ובסיסי נתונים, ניתוח נתונים, יש לו ניסיון גם ב- server side וגם ב-client side, והוא מוכן להביא את הידע שלו למקום העבודה החדש.

חשוב לדעת! לפני כתיבת קורות חיים

מאד חשוב לשים לב אל מספר שנות הניסיון הנדרשות בכל מודעת  שכן אופי העבודה וגם התשלום משתנים. חשוב להדגיש כי מהנדס המתעניין במודעות דרוש מתכנת PHP –צריך לייחס חשיבות רבה לאופן בו קורות החיים שלו נכתבו. צריך לספר בצורה מסודרת מאד ולפי הקטגוריות על שפות תכנות שהוא יודע, על בסיסי נתונים איתם עבד, טכנולוגיות בהן עשה שימוש. לשים לב כי בכל מקום עבודה בו עבד הוא תיאר ואמר כמה מילים על החברה עצמה, על הפרויקט בו השתתף בפיתוחו ולהתייחס למסמך קורות החיים כמסמך טכני לכל דבר.

 

קורות חיים מתכנת PHP

 

אלו דברים החשובים לחיפוש העבודה למתכנת PHP אשר מחפש עבודה בלוחות מודעות הדרושים של דרוש מתכנת PHP.

מעוניינים במשרה חדשה בתפקיד מתכנת PHP? לחצו כאן למעבר אל לוח דרושים הייטק